The Jam Cruise Forum

It is currently Mon Oct 20, 2014 7:28 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sat Sep 11, 2010 6:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Dec 12, 2007 3:34 pm
Posts: 4223
Location: In the kitchen...baking a bun
jandycole wrote:
Ok, now I'm just going to post something just to add another notch to my belt.

How do you think we got to 3000???? :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sat Sep 11, 2010 7:40 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue May 15, 2007 2:08 pm
Posts: 1326
Location: Atlanta
MissAslan wrote:
jandycole wrote:
Ok, now I'm just going to post something just to add another notch to my belt.

How do you think we got to 3000???? :lol:


Yeah Andy, step it up!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sat Sep 11, 2010 10:54 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jul 10, 2008 1:06 pm
Posts: 1600
Location: New Orleans, Louisiana
One post at a time, people! :wink:

_________________
George Matters!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 10:11 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 14, 2003 1:10 pm
Posts: 3602
Seriously. I need to start aslaning the board to keep up. Single posts on every thread telling someone else that they are correct.
Ananda, I totally agree with you 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 10:17 am 
Offline

Joined: Fri Dec 30, 2005 5:00 pm
Posts: 4754
Location: philly
evenstar wrote:
Seriously. I need to start aslaning the board to keep up. Single posts on every thread telling someone else that they are correct.
Ananda, I totally agree with you 8)


make your own definition

aslaning:(ass-lan-ing)to aslan,to be like aslan se also aslaned,aslaner,aslans

use it in a sentence in the past tence

"marc...lauren just aslaned all over the pooldeck,it was the funniest shit ever."

_________________
livin' my life like it's golden


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 10:44 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Jun 04, 2009 1:19 pm
Posts: 1013
Location: Phoenix
jandycole wrote:
Ok, now I'm just going to post something just to add another notch to my belt.


:shock:

I prefer the smiley option myself :lol:

_________________
"oh mama ain't it good to be alive"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 11:04 am 
Offline

Joined: Wed Dec 21, 2005 2:21 pm
Posts: 3081
Location: 'Nawlins...the FUNK capitol of the world!
people is all this posting helping at all? :WHISTLE:

_________________
LIRR, JC4,5,6,7,8,9,10,11,12 & booked for 13
The Mrs. JC3,5,6,7,8,9,10,11,12 & booked for 13
[color=#BF40BF][/color]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 11:13 am 
Offline

Joined: Mon May 21, 2007 8:46 pm
Posts: 209
post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 11:51 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue May 15, 2007 2:08 pm
Posts: 1326
Location: Atlanta
post toosties


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 12:06 pm 
Offline

Joined: Wed Dec 21, 2005 2:21 pm
Posts: 3081
Location: 'Nawlins...the FUNK capitol of the world!
wow, we are 2 people posting and been on the forum since 2005 and we still have to hit 2,000, crazy part is we feel like we post alot,,,well like JRdeacon once said in another thread, call me crazy :WALL:

_________________
LIRR, JC4,5,6,7,8,9,10,11,12 & booked for 13
The Mrs. JC3,5,6,7,8,9,10,11,12 & booked for 13
[color=#BF40BF][/color]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 12:21 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Dec 25, 2008 11:12 pm
Posts: 3357
Location: Northern Virginia
longhairedfreak007 wrote:
marc...lauren just aslaned all over the pooldeck,it was the funniest shit ever."


bwaha, this is beautiful :)

_________________
"This banjo needs some wah."
"a perfect blend of functional and dysfunctional rolled into one smiling package of joy"
"What happened, you ran out of fabric?"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 12:29 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Nov 12, 2007 6:45 pm
Posts: 2963
Location: Lovettsville VA
Tai wrote:
longhairedfreak007 wrote:
marc...lauren just aslaned all over the pooldeck,it was the funniest shit ever."


bwaha, this is beautiful :)


indeed. best quote of the week. :CLAP: perhaps even the year! :lol: :lol: :lol:

_________________
coming soon...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 1:32 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jul 22, 2006 4:46 am
Posts: 3506
Location: All Seattle, yo.
Soooooooo close!!!!

_________________
I'll be somebody different I'll be better to you
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 1:36 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Dec 25, 2008 11:12 pm
Posts: 3357
Location: Northern Virginia
august dupree wrote:
Soooooooo close!!!!


take some pics of asbestos attics and psot them :)

_________________
"This banjo needs some wah."
"a perfect blend of functional and dysfunctional rolled into one smiling package of joy"
"What happened, you ran out of fabric?"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Finally 3000
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 1:37 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jul 22, 2006 4:46 am
Posts: 3506
Location: All Seattle, yo.
Tai wrote:
august dupree wrote:
Soooooooo close!!!!


take some pics of asbestos attics and psot them :)


I would but there is this little thing called client confidentiality... :WALL:

_________________
I'll be somebody different I'll be better to you
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group